środa, 5 lipca 2017

HD Liquid Coverage

Cześć! Dzisiaj „przychodzę” do was z pewną nowością, która zagościła u mnie w kosmetyczce. Ostatnio moja cera wygląda tragicznie, przez co potrzebowałam znaleźć coś, co doskonale zakryje moje nowe niedoskonałości. W ten sposób skusiłam się na płynny podkład HD Liquid Coverage z Catrice . Bardzo przypadł mi do gusty więc postanowiłam się nim z wami podzielić. Sami zobaczcie dlaczego.




Co zapewnia producent ?

Zmatowienie oraz efekt drugiej skóry. Ponadto powinien mieć długotrwałe działanie bez stworzenia maski. 


A tak działa na moją skórę:


Na pierwszym zdjęciu widać moją twarz bez żadnych upiększeń.  Na drugim jest już położona cienka warstwa podkładu. Robiłam to specjalnie palcami, by pokazać jaki można uzyskać efekt, ponieważ nie każdy ma pędzel, gąbeczkę czy inne narzędzie. 


Na następnym zdjęciu widzicie drugą warstwę, przez co można wywnioskować, że budujemy krycie poprzez nakładanie kolejnych warstw. Robi się to w sposób łatwy i przyjemny. Produkt nie sprawia problemów przy tym zabiegu. 



Oto porównanie pierwszego i trzeciego zdjęcia.



A tak prezentuje się podkład w skończonym makijażu. Jest on lekki i delikatny. Idealny na lato. Mam nadzieję, że się spodoba.







Podsumowując jestem bardzo zadowolona z płynnego podkładu od Catrice.  Świetnie kryje nie stwarzając efektu maski oraz dobrze zmatowiony za pomocą pudru utrzymuje się na długi czas.




Jak wam się podoba? Piszcie w komentarzach ;* 
Pozdrawiam <3










26 komentarzy:

  1. Wiele widziałam recenzji pozytywnych na temat tego podkładu , ale nigdy ie udokumentowanych zdjęciami :D Naprawdę efekt jest świetny , pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to właśnie zdjęcia najlepiej oddają pracę tego podkładu, przez co łatwiej się przekonać o jego działaniu :D
      Dziękuję za miłe słowa ;*

      Usuń
  2. Great post and product really liked ❤️
    I'd be happy friendship blogs ♥️
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  3. thanks ;* ofcourse, I will check this blog :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż! A podkład wydaje się być super. :)
    ohmylifex.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny ten podkład ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam go :) Od jakiś dwóch-trzech miesięcy to mój numer jeden :)
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatecznie bardzo fajnie się prezentuje :)
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od tego jakie ktoś ma potrzeby :) jesli ktoś nie ma dużych problemów z cerą to podkład powiniein sie prezentować jeszcze lepiej ;)

      Usuń
  8. same pozytywne opinie o nim czytałam do tej pory :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  9. Musze wypróbować ten podklad!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałam wypróbować, ale słyszałam tyle negatywnych opinii, że chyba go sobie odpuszczę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że nie może się on sprawdzić każdemu :c jednak myślę, że warto spróbować zwłaszcza jeśli masz problemy z cerą, która podobnie jak moja jest mieszano-tłusta ;)

      Usuń
  11. Nigdy nie miałam tego kosmetyku. Ale słyszałam, że produkt z tej firmy jest dobrze kryjący.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja akurat lubię produkty z catrice :)
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to samo! :P jest tyle świetnych <3

      Usuń
    2. Great post! Photos are amaizing!
      If you want that we follow each other,let me know by leaving a comment,and also hope you'll click on link at the end of my last post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/07/simple-summer-outfit-zaful.html

      Usuń
  13. Jestem w posiadaniu i również gorąco polecam :) Jednak ja używam go tylko zimą, latem daje skórze oddychać.

    Pozdrawiam,
    www.thousand-kilometers.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w lecie na imprezy i tego typu podobne wyjścia :D

      Usuń
  14. Bardzo lubię podkłady z Catrice, jednak tego jeszcze nie testowałam. Pięknie wygląda na twarzy!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Sukienka w czerwone kwiatki