niedziela, 16 lipca 2017

Fiolet ze złotym akcentem

Hej :D
Dzisiaj przychodzę do was z pewną propozycją makijażową, która myślę, że sprawdzi się na lato. Jest to fiolet na powiece ze złotym akcentem w wewnętrznym kąciku rozpościerającym się na dolnej powiece. Do tego dobrałam pomadkę, którą jednak musiałam troszkę podkoloryzować fioletowym cieniem, aby zachować spójność w makijażu ;)

A tak się prezentuje oko:


























A tak cały makijaż:















Mam nadzieję, że się podoba :D Niestety aparat nie oddał rzeczywistej kolorystyki :(, ale myślę, że to nie psuje efektu. Koniecznie  dajcie znać jak się wam podoba. Mam nadzieję, że same spróbujecie wykonać taki makijaż, ponieważ według mnie naprawdę dobrze się prezentuje, zwłaszcza do niebieskiej tęczówki, ale nie tylko ;) Jeśli nie całość, to może jest jakiś element, który was zainspirował.

Dziękuję za wszystkie komentarze, które zostawiacie :D Bardzo miło się je czyta.
Może jest coś co byście chciały u mnie zobaczyć? Piszcie ;*



Użyte kosmetyki:

Oczy:

Cienie z firmy Avon, true colour : berry love  i  tempered beauty 
wewnętrzny kącik : avon glimmerstick diamonds golden diamond + rozświetlacz  wibo diamond illuminator
eye liner  wibo deep black
kredka na wodną linię  essence kajal pencil white
tusz do rzęs avon infinitize

Brwi:
catrice  kredka do brwi

Twarz:
podkład lirene City Matt
korektor catrice liquid camouflage
sypki puder transparentny Ingrid professional translucent loose powder
bronzer lovely Sculpting powder
róż wibo Smooth'n wear
rozświetlacz wibo diamond illuminator

Usta:
lovely extra lasting + cień do powiek

48 komentarzy:

  1. I love your gold accented eye makeup. You look beautiful.
    X
    Miri
    http://currentlywearing.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż, kreska wyszła ci idealnie - ja nie umiem się nauczyć jej robić :o :D

    xxPozdrawiam,

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/07/wishlista-zaful-stroje-kapielowe.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy troszkę poćwiczyć :D dziekuję za miłe słowa

      Usuń
  3. Bardzo ładny makijaż. Fajnie, że potrafisz robić kreskę eyelinerem. Ja kiedyś próbowałam robić, bo podoba mi się, jednak nie udawało mi się, więc zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba rezygnować ;) a trochę poćwiczyć
      Myślę, że też ważnym krokiem jest akceptowanie tej kreski niezależnie jaką się zrobi :) w końcu człowiek się przyzwyczaja, a kreska jest coraz lepsza :D

      Usuń
  4. Wygląda pięknie! Chciałabym tak równo umieć robić kreski. :D
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie to wygląda :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny makijaż! Ja wciąż uczę się robić kreski. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. pretty girl !!!

    would you like to follow for follow ?

    2000s OOTD- NEW POST

    Check out my ♥Instagram ,Bloglovin

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, cudownie potrafisz sie malowac! :o ja od ponad roku zabieram sie za to, by poglebic swoja wiedze, dotyczac robienia makijazu ;p zmotywowalas mnie :)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią, buziaczki!
    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam jakoś pomóc ;)
      Już lecę na Twojego bloga :P

      Usuń
  9. Świetne zdjecia i super blog!

    Coś czuję. że będę wpadała tu częściej *.*

    Co powiesz na wspólną obs ? :) ( Daj znać u mnie na blogu)
    Zapraszam do siebie <3
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny i delikatny makijaż! Idealny na lato.
    Fajny kolor na ustach! ;) ;)
    Zapraszam do mnie https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie się prezentuje :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny delikatny makijaż, bardzo lubię fiolety na powiekach :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie, delikatnie, świeżo :) Podoba mi się ta kreska. Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten złoty akcent świetnie rozświetla oko, dodaje takiego świeżego spojrzenia. Kolorystyka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio polubiłam malować się w podobnych kolorkach :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam taki naturalny makijaż, bardzo Ci pasuje :)
    healthycamomile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow przepiękny makijaż.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny makijaż :D
    Kolor ust świetny :)

    Odwdzieczam sie za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny makijaż, widać, że bardzo dopracowany :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny efekt ;) Widzę, że dopiero zaczynasz, więc pomagam obserwacją :D Będę wpadała częściej ;)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  23. 5FCCEWilliam9014014 kwietnia 2024 01:06

    6FF57
    ----
    ----
    ----
    ----
    matadorbet
    ----
    ----
    ----
    ----

    OdpowiedzUsuń

Sukienka w czerwone kwiatki